You were sinking lower soon at the bottom of the sea

Idag borde jag ha svarat på ett antal frågor om ergonomi och även läst ett antal sidor i min engelska-bok. Det har jag dessvärre inte orkat med. Och nej, tänker inte sätta mig och fixa det nu. Det har jag varken ork eller lust med. Plus att det är sent. Förresten, att läsa en bok i skolan och ha tidspress på det, är det bara jag eller är det sjukt jobbigt? Jag är så seg med böcker så det känns inte bra att någon säger "läs ut den här boken på en månad. Det är inte så svårt, läs lite varje dag så går det". Men vafan, jag är inte på läshumör varje dag. Åh, irriterande. Aja. Det ordnar sig, det gör det alltid. Jo det löser sig...

Helg snart iallafall. Skönt det iallafall. Men jag blir väl tvungen att läsa hela helgen, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0