Talangjakt ikväll

Ikväll vid halv 7 så ska jag och My på talangjakt på vår gamla skola. Ska bli jättekul, har inte varit där sen jag gick ut nian förra sommaren. I förra årets talangjakt var ju faktiskt jag och min kompis Natta med och uppträdde med Goo Goo Dolls låt Iris. Det var riktigt roligt. Natta sjöng och jag spelade gitarr och körade lite. Saknar att uppträda lite faktiskt, har inte gjort det så jättemycket och jag är inte heller så bra på det, men det är så roligt!

Berättar hur det var senare, om vilka som var tyckte om och så. Todiloo!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

rakarns att du inte hörde av dig hade gärna velat gått :) men men man har ju alltid nästa år :D

Vi ägde när vi var med :D

2009-05-13 @ 20:14:16
URL: http://helllosunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0