En lite gladare uppdatering

Jag mår bättre nu, såhär 12 timmar senare. Alla vaknar ju på fel sida av sängen då och då, och idag var det visst min tur. Iallafall ett tag, det gick över innan lunch nån gång. Stängde in mig i min iPod ett tag, kan vara dels det som hjälpte. Musik och dess helande kraft alltså, det är nästan sjukt. Eller hur?

När jag kom hem efter lite pluggande och annat med My så skulle jag ladda min iPod lite. Stoppar in sladden i iPoden men det händer inget på skärmen. Väntar en stund, händer fortfarande ingenting. Trycker på knapparna på den lilla musikmaskinen men inget händer. Rycker till slut ur sladden, men då händer det fortfarande absolut ingenting. Sådär har den varit sen dess, väldigt frustrerande. Men det har faktiskt hänt innan, och då var det bara att låta den ligga tills batteriet tog slut. Då kunde man ladda den och sen fungerade den som vanligt. Hoppas att det går nu med, det hoppas jag verkligen.

Nu ska jag nog sova, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0