Take this sinking boat and point it home

Usch vilken jobbig dag jag har haft. Kom till skolan och hade ett stoooort prov i teckenspråk. I över en timme stod vår lärare och tecknade 54 meningar.  Vår uppgift var att översätta meningarna från teckenspråk till svenska, alltså att sitta och skriva ner alla de där dumma meningarna. Som sagt, i över en timme. Och ingen kort paus eller rast fick vi. Riktigt jobbigt var det. Det värsta är att provet inte ens är färdigt, det där var bara en del av det.

Efter provet var jag relativt tjurig ett tag, men det gick över sen. Nu skulle jag jättegärna bara göra absolut ingenting resten av dagen, men nej det kan jag inte. Jag ska nämligen åka på något möte eller vad det nu är så att jag får övningsköra. Jag ska alltså sitta och lyssna på babbel i 3 timmar. Inte kul, alls. Usch usch usch. I'm not happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0