Gamla barnfilmer

Igår kväll så låg jag och såg på film innan jag skulle sova. Jag såg på Pingivnen och lyckostenen, som var min absoluta favoritfilm för sådär 8 år sen. Den är nog fortfarande en favorit, om jag ska vara helt ärlig. Den är så fin. Rösterna görs av bla. Pernilla Wahlgren och Frank Ådahl (som har rösten för vuxna Simba i Lejonkungen). Bara för att jag såg på den nu igår så fick jag ett stort behov av att springa ut i boden och hämta fler gamla barnfilmer. Hittade en hel del My Little Pony som jag ska kika på snart. Mysigt!


Filmen finns uppdelad i flera olika delar på youtube, men då
är den på engelska. Kolla in den vettja, den är mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0