You won't see me dancing for a while

Idag jobbade jag mellan 7-14, jobbar likadant imorn. Helt okej, tiden går faktiskt ganska fort om dagarna. Vad har jag gjort sen jag slutade? Tja, åkte iväg med mamma och handlade lite. Köpte också lite hämtmat samt en tårta, eftersom att farmor och farfar skulle komma och fira mamma i efterskott. Men precis när vi kom hem efter att ha köpt den där dyra konditori-tårtan så ringer farmor och säger att dom inte kan komma. Haha, illa. Vi låtsades att vi firade kungen och åt lite tårta ändå, haha.

Jag har praktiserat i 3 veckor nu. Shit vad veckorna har gått fort! Bara en kvar och sen är jag tillbaka i skolbänken. Två veckor skola och sen lov igen! Och på måndagen efter lovet åker jag till Stockholm och kollar på John Legend, ahhh!! Can't wait. Gud vad jag längtar. Då ska jag också spana efter Chris, haha. :) Jag vet inte ens hur han ser ut nu för tiden. Om han har kvar sitt långa hår eller ej. Vet ju att jag känner igen honom om jag ser honom men ändå, haha.

Nu måste jag smälta all fet mat jag ätit idag, bye!
Förresten, mamma tycker att jag ska ta med kebabrulle som lunch imorn. Nej tack mamma, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0