Tre stycken "ge mig"


Ny mascara
Jag har tappat bort min ganska så nya mascara, den är spårlöst försvunnen! Därför behöver jag en ny. En volym-mascara ska det vara, kanske denna från Maybelline.


Lösnaglar
Det är så fint! Haha jag glömmer aldrig första gången jag hade lösnaglar. Jag fick dra på mig mjukisbyxor bara för att jag inte kunde knäppa byxorna med de där långa naglarna, haha! Men jag lärde mig det sen, som tur var. Måste köpas efter praktiken.


Parfymer
Kikade på rean på Yves Rocher och hittade den gula. 100 ml parfym som luktar päron, för 49 kr! Låter underbart. Parfymen bredvid, med cocos-doft, var tyvärr inte på rean. 100 kr går den på, helt klart värt ändå. Synd att jag inte har pengar nu bara, haha. Synd också att jag har parfymer så det räcker i minst 5 år framåt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Eller hur! Jag tycker bäst om säsong 10. Dominique ftw! xDD

2009-01-07 @ 23:39:54
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: alida

den nya gula mascaran är riktigt bra :)!

2009-01-08 @ 15:41:57
URL: http://alidacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0