TJA

Klockan är snart halv 10, och här sitter jag och gör i princip ingenting. Om 1 ½ timme ska jag gå till bussen och jobba 4 timmar. Jätteskönt. Och hallå, det är fredag!!! Fredagar är min absoluta favoritdag på veckan. För på fredagar har man alltid mer eller mindre kämpat med något under dagen. På lördagar och söndagar är det lätt att jag inte gör någonting alls, men på fredagar har man ju alltid skola eller så. Så fredagar älskar jag. Och det är fredag idag. Tjoho! Kvällen ska spenderas med att se Köpinsrevyn med pappa, det blir kul.

Vad händer annars i helgen? Jag ska vara hos pappa, men jag vet inte riktigt vad som händer. Ska leka och mysa med hunden iallafall. Har saknat lilla Rocky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0