The lonely journey called life

Jag kan ju faktiskt berätta vad som hänt de två senaste dagarna. Ja, min praktik började ju igår. Är riktigt nöjd måste jag säga. De som jobbar på min avdelning är helsköna, haha. Bra arbetskamrater är ju jätteviktigt, så de här veckorna kommer jag ha riktigt bra sådana. Tanterna på avdelningen är också mysiga, alltså pensionärerna. Så den kommande månaden blir nog rolig.

Vi storhandlade idag eftersom att det kommer släkt imorgon. Igår fyllde nämligen mamma år! Så det kommer släkt hit imorgon, kul kul. Efter storhandlandet så smet mamma och jag in på Kicks en snabbis, och rean var fortfarande i full gång! Blev överlycklig när jag hittade de två sakerna här under.



Lösnaglar! Inte så fina på bild men väldigt snygga in real life, 39 kr gick de på. EasyLooks gick endast på 19 kr, vanligtvis brukar de kosta runt 60 kr så det var ett bra köp. Lösnaglarna drar jag på efter praktiken och EasyLooks tänkte jag prova på imorgon. Småsaker som dessa förgyller verkligen vardagen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0