Nu kan du få mig så lätt

Jag har verkligen hamnat i en Håkan-period nu alltså. Det känns också som att hans konsert i Västerås i slutet av februari är något som jag kommer ångra om jag missar. Någon som vill med? Haha! Nej då, jag vet nog vem jag ska fråga.

Jag kom hem från praktiken för en timma sen ungefär, och gud vad trött jag är! Kan säga att jag verkligen är glad över att det var min enda helg. Tyvärr så var inte det här den enda dagen som jag jobbar 8-16, det kommer jag göra fler dagar. En del dagar går jag till och med 7-16! Väldigt jobbigt I have to say. Men jag får stå ut i tre veckor till, det ska jag nog klara.

Kommentarer
Postat av: Tobias

förstår jag ;) haha

2009-01-17 @ 21:37:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: felicia

haha det är vekrligen något min mamma skulle gjort om hon varit hemma :) men tyvärr var hon ju inte det! men fick ju iaf se när han tog emot två pris han var mer än värd!

2009-01-17 @ 22:43:33
URL: http://summerrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0