Nämen god morgon

Hej! Idag har jag fått sovmorgon, väldigt skönt. Har sovit hela 10 timmar inatt, det är ovanligt att jag sover så länge på vardagar. Det skulle vara ganska omöjligt för mig att göra det varje morgon, för då skulle jag vara tvungen att gå och lägga mig typ halv nio på kvällen, haha. No no, det skulle inte funka. Däremot så skulle det nog funka att gå och lägga sig runt halv tio varje kväll kanske. Eller  nåt. Nog talat om sömn nu, haha. Jag är ju faktiskt vaken nu.


Dagens frukost. Macka, riskakor, äpple och chailatte. Mumsigt! Att äta frukost är också en sak som jag är ganska dålig på. Äter iallafall inte mycket frukost. det blir oftast bara en macka och något att äta. Jaja, ska sluta babbla nu. Ska fixa i ordning mig lite mer och sen ta det lugnt tills jag ska dra. Jag börjar inte förrens om 2 timmar nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0