Name that cheese!

Haha sitter även idag och ser på Erik & Mackan, dom är så underbara. Man kan se hela avsnitt av Hela Och Rena på TV6's hemsida, så kika in där om ni inte vill vara olagliga som jag.

Om någon timme ska jag få ett samtal av My, och då ska jag bege mig ner till stan där vi ska ta en fika. Henne har man inte träffat på hela lovet så det ska bli trevligt. Får se vad vi gör efter det. Imorn så är lovet förresten slut för min del, för då ska jag börja praktisera. I 4 veckor ska jag praktisera på gruppboendet Sorbygården i Munktorp.  Att jobba med äldre är ingen framtidsplan för mig direkt men det ska nog bli kul att praktisera där.

Nej nu blir det mer Erik och Mackan, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0