Någon gång måste du bli själv

Hej där. Det har varit dåligt med bloggande känner jag, har helt enkelt inte haft tid. Dels försöker jag lägga mig tidigare om kvällarna, och så försöker jag också att sitta mindre vid datorn. Det går rätt bra med båda faktiskt. Nu när jag skrivit klart detta ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Ska lyssna på Pang Prego, världens bästa radioprogram som jag har lyssnat på väldigt mycket de senaste dagarna. Jag har alla avsnitten på iPoden, prenumererar på de genom podcast i iTunes. Underbart! Att Jesper Rönndahl är en favorit har jag väl nämnt här, eller? Han är helt underbar iallafall. Skånska komiker är the shit.

Gonattvisa of the day

Säkert! - Någon Gång Måste Du Bli Själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0