Mina sjuka drömmar

Måste förresten berätta om mina drömmar som jag hade i natt. Minns att jag hade två olika

Den första var att jag och alla niorna från min förra skola hade åkt iväg till någon stor stad i England tror jag. Inte London, men någon annan av de större. Vi bodde på något stort hotell där, jättestort. Och vi skulle iväg till något ställe och kolla på något tror jag, minns inte exakt. Jag såg Danny där och började hänga med honom, haha! Men sen skulle han och jag tillbaka till hotellet, men vi gick vilse. Virrade runt i varuhus och kontorshus (konstigt att vi inte hittade till hotellet) och jag gick runt och tänkte "det här ska jag skriva om i bloggen sen, ja att jag faktiskt gick vilse här med Danny", haha! Helt konstig dröm.

Fast den sista drömmen var ännu konstigare. Jag var i en utomhuspool med Kevin, Alice och Robin Bengtsson tror jag. Robin  var det konstiga med drömmen drömmen. Jo, för han var en guldfisk! Helt weird, haha. Och hur visste jag att det var han? Jo, för Kevin och Alice började sjunga någonting, och då stämde guldfisk-Robin in i sången också. Jag filmade det där med mobilen och sa att jag skulle lägga ut det på youtube. Synd att jag sen vaknade och insåg att jag varken kunde skriva om mitt äventyr med Danny i bloggen eller lägga ut Robin Bengtsson som fisk på youtube.


Nästan precis såhär såg Robin ut, lite röd-orange.
Haha, kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0