Me and my new best friend


Yes, jag ska börja låna böcker på bibblan igen. Som sagt så är ju ett av mina nyårslöften att jag ska läsa fler böcker, minst ett i månaden. Fast jag kom på en grej, och det är det att jag har skulder på mitt lånekort. Jag har alltså lämnat in böcker för sent och därför fått böter för det. Har man över 50 kr i böter får man inte låna förrens man betalat tillbaka. Jag har dock ingen aning om hur mycket pengar jag har i skuld, antar att jag får ta med en 100-lap till bibblan någon dag och kolla.

Kom väldigt gärna med boktips!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni välja eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-04 @ 15:46:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0