Hit me like a ray of sun

Idag fick jag sluta nästan en timme tidigare, nice! Fick åka med en som jobbar där så jag slapp åka buss. Inte för att jag har mycket emot att åka buss, men ändå, haha. Kort efter att jag kom hem så drog jag ner på stan med mamma. Hittade jeans på rea, nice! Både jag och mamma hittade varsitt par. Jag hittade också ett löspuder nu, det där från Isadora som jag skrev om förut. Hoppas att det är bra, ska prova det senare.

Imorgon börjar jag kl. 11, tjohoooo! Men jag ska ändå lägga mig tidigt ikväll, för då slipper jag ställa larmet tills imorn. Inte en chans att jag kan sova till mer än 11 imorn om jag lägger mig vid halv 10 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0