E18

Hej där!
Jag kom hem för en stund sen, kikade i lite affärer med mamma. Hittade dock inte mycket, men köpte concealern som jag nämnde i inlägget här under. Har provat den och den funkar bra ensålänge iallafall, great! Men en sak var så konsigt nu när jag var inne på Kicks (där jag alltså köpte concealern). Jag skulle kolla efter löspuder bland de billigare märkena, men det var knappt så att jag hittade något! Hittade bara ett från Rimmel. Jättekonstigt tycker jag, trodde att det var vanligt med löspuder? I guess not. Ska kolla efter något annat puder nu nästa vecka, hade inte mer ork att leta nu.

Just nu sitter jag och väntar på mat, lyssnar lite på Detektivbyrån. Har Mysan i mitt knä. Hon löper och är lite småjobbig. Men hon är social iallafall, lilla katten. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0