Bonjour!

Gårdagen var rätt fullspäckad kan man säga. Mamma fyllde jämnt nummer nu i veckan så det kom lite släkt och firade henne. En trevlig kväll blev det, vilket resulterade att man blev väldigt trött när alla gått hem och därför gick och la sig på en gång. Eller ja, de andra i familjen gjorde det, inte jag. Haha! Jag satt uppe ett tag till, gick väl och la mig runt två tror jag. Sov till elva. Snart ska jag äta frukost.

Vad händer idag? Jag har faktiskt lite saker att göra. Inga stora grejer precis, men ändå saker att göra liksom. Städa lite, duscha, fixa lunch till imorgon. Bättre än att inte ha något alls att göra. Senare ska jag se klart på Amelie Från Monmartre som jag helt glömde bort att göra, och så ska jag även se på Mamma Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0