We're gonna last

Just nu är jag glad! Jag insåg precis att jag faktiskt har hela 4 konserter planerade. It's true. Den senast kommande är den 22 februari, alltså redan nästa söndag. Då ska jag och My gå och kolla på Håkan Hellström i Västerås! Jag som ville det så gärna, och så blir det verkligen av. Grymt! Sen en knapp vecka efter det så drar jag till Stockholm med pappa och ser på min favorit John Legend, som nog är mest efterlängtat. Jag ska liksom få se min favoritartist live. I april blir det att se underbara Kevin Borg tillsammans med Josefin. Blev helt bestämt idag och jag har precis beställt biljetter. Det blev platser på rad 8, vilket är ganska långt fram. Sen i sommar är jag ganska säker på att jag och Rebecca åker till Frövi och ser på Degreed, Robin Ericssons band. Kör vi fortfarande på det Krull? :)

Jag älskar konserter, det är nästan det bästa som finnns!

Kommentarer
Postat av: Krull

som fan att vi gör! :D

Har ju fixat boende till oss också ;) haha

2009-02-12 @ 20:47:10
URL: http://krullericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0