Tjaba tjena hallå

Jag gjorde absolut ingenting, vilket resulterade att jag inte hade något att blogga om direkt. Det blev bara lite musik. Idag kanske jag sköter mig, haha.

Jag ska bussen som går om en timme ungefär, jobbar till fyra. Det är min sista dag på avdelningen, för imorn ska jag vara på hemtjänsten. Hoppas att jag inte behöver gå hela långa dagen, att de tvingar upp mig vid 6 borde väl räcka när det ändå är sista dagen? Haha vi får se. Det blir nog kul. Jag hoppas förresten på högt betyg på min praktik, för jag har skött mig riktigt bra har jag fått höra. Vågar jag hoppas på MVG? Nej jag vet inte. Det slutar alltid med att jag får VG ändå så.

Bloggdesignen, den tänkte jag ändra lite senare. Tror jag iallafall. Om jag orkar. Aja, ha en bra dag allihopa. Slösa inte bort den så som jag gjorde igår, genom att göra absolut ingenting. För det är inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0