Somewhere inbetween heven and hell

God förmiddag, eller nåt. Har varit vaken i två timmar men har inte gjort något viktigt ensålänge. Men jag tänkte äta frukost (min mage skriker efter mat just nu), duscha, röja lite i rummet och sen försöka plugga lite. Har teckenspråk att göra och sen engelskaboken att läsa. Sen ska jag försöka se på någon film eller läsa nåt mer, för jag vill inte slösa bort ännu en dag framför datorn.

Förresten, inatt drömde jag att jag var ihop med John Legend! Haha det var helt weird. Han var kort, och vi gosade med hans katt som hette nåt med Papaya, för att den hade samma färg som en papaya påstod John. Men jag tyckte att katten var mer cremefärgad, haha. Jag drömde samtidigt att jag skulle gå och köpa en systemkamera, så jag var inte så glad när jag vaknade. Ingen John och ingen Nikon, haha.

Nu blir det frukost, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0