So much I wanna show you

Jag kom precis att tänka på en sak. Det är endast 27 dagar kvar tills jag ska se John Legend live. Shit. Det är nästan 27 dagar sen jag började praktisera liksom, och de här veckorna har gått hur fort som helst. Om de kommande 27 dagarna kommer gå lika fort så kan jag skratta mig lycklig. Att jag ska få se John live har jag inte kunnat ta in riktigt än, undrar när jag gör det?

Jag skrev ju förresten om Christoffer igår. Jag drömde faktiskt om honom i natt, haha. Honom ska jag spana efter på John Legend. Tänk om jag faktiskt skulle stöta på honom? Nej jag vågar inte ens drömma om det, haha. Hur som helst, kärlek till John och Chris, två soulkungar!

Kommentarer
Postat av: Tobias

menar de, började inte böla iaf ;)

2009-02-03 @ 17:17:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0