Slapp och slö

I fredagskväll gjorde jag nästan ingenting. Småkollade på Let's Dance och åt lite av min Ben & Jerry's-glass (Baked Alaska).

La mig tidigt vilket gjorde att jag vaknade tidigt på lördagen. Gjorde inget speciellt i flera timmar då heller. På eftermiddagen började jag kolla på filmen Underbar och älskad av alla, och så åt jag upp min glass, haha. Filmen var bra de första 80 minuterna, men slutet gillade jag inte. Sen åkte jag med till min morbror som fyllde år, fikade där ett tag. Fick också skjuts till pappa där jag såg på Melodifestivalen (skriver lite om den senare) och sen gick och la mig i princip, haha.

Är fortfarande här hos pappa, och har sen jag vaknat inte gjort så mycket heller. Såg på Micke & Molle, gullig gammal Disney-klassiker. Åt precis lunch. Får se vad jag ska göra nu. Haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: My

Vilka gick vidare i melodifestivalen ?:)

2009-02-15 @ 16:16:42
URL: http://myjohanssson.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha såklart vi gör :D gonatt!

2009-02-15 @ 23:22:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0