Runaway

Kom till jobbet idag där de sa "Ida, du ska vara i hemtjänsten idag". Förvånat svarar jag "men jag skulle ju dit imorn". "Nej de ringde igår och ville att du skulle dit idag istället". Tur för mig att de som jobbar på hemtjänsten håller till på ovanvåningen och inte någon helt annanstans, haha. Så jag hängde med de i några timmar. Åkte runt till lite gamlingar som behövde hjälp med saker. Det var roligt faktiskt, kan tänka mig att praktisera i hemtjänsten senare. Fick sluta vid halv tre, tjoho!

Så nu sitter jag här och väntar på mat, pannkakor. Jag fick göra smeten och nu står mamma och steker. Mums. Sen ska jag gå och handla lite saker, mamma är sjuk och orkar därför inte göra det själv. Man får väl ställa upp för lilla mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0