Fan också


Satt och grejade med mitt guldpärlarmband för en stund sen. Själva gummibandet hade töjt ut sig så att armbandet inte satt bra på armen, det blev liksom för stort. Jag försökte knyta ihop det så att det blev mindre. Men tror ni inte att då när jag sitter och försöker göra det, så spricker bandet och alla pärlor rullar ut på golvet? Jo, precis det hände. Och fan vad arg jag blev, och fortfarande är. "Det var väl inte hela världen" sa mamma lite försiktigt när hon såg vad som hade hänt. Nej absolut inte hela världen, men ändå helt sjukt jävla irriterande och frustrerande. Åhhhh!

Kommentarer
Postat av: catriona

fint med många armband sådär. Snyggt!

2009-02-10 @ 09:55:58
URL: http://saligt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0