Ärligt talat

Pluggandet har gått sådär. Har blivit distraherad av annat hela tiden. Men jag ska träna på de frågor jag skrivit ensålänge, det är en hel del men dock inte allt. Fixar resten imorn, provet ska jag göra på sista lektionen så det hinnar jag! Sen ska jag läsa lite, tror jag. Om det blir svenska-boken, engelska-boken eller någon annan bok återstår att se.

Förresten, vad tycker ni om att plugga på prov? Jag tycker att det är osjyst, faktiskt. Jag har prov i teckenspråk om två veckor, alltså veckan efter sportlovet. Not nice, speciellt inte när det är så många ord att öva på. Tror att det är måste vara minst 40 ord, säkert fler. Aja, får hoppas att det går bra. Sen har jag engelska att fixa också eftersom att jag varit så lat på de lektionerna den här veckan, och kanske svenskan också? Äsch vi får se, hoppas iallafall på så lite plugg som möjligt på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0