Obstacle

Hej! Den här förkylningen tar kol på mig! Usch usch. Har alltså varit hemma idag med. Jag glömmer jämt att det är sjukt tråkigt att vara hemma och sjuk. När man är frisk tänker man "åhh tänk om man var sjuk så att man fick vara hemma". Men vadå, det är inte precis kul. Det är skönt att vakna, inse att "nej, jag är för sjuk för att gå till skolan idag" och sen kunna somna om. Men sen när man vaknar, då är det inte kul längre. Kom ihåg det nästa gång du önskar att du vore förkyld!

Imorgon har jag nationellt prov i engelska, så då ska jag iallafall till skolan på morgonen och göra det provet. Om jag mår lika dåligt imorn så drar jag hem efter det. Mår jag bättre så blir jag nog kvar i skolan.

Är förresten ute i Munktorp nu. Men ska snart in till stan igen, för jag glömde datorsladden och mitt busskort. Ska få pappa att stanna vid nån mack eller nåt så att jag kan köpa mineralvatten eller nåt till provet imorn.

Bye! *atchoo*

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha ja, jag tror det hemskaste jag hittade var ett par pippigula jeans :| Jag är förmodligen jättetråkig som bara kör på gråa, svarta och vanliga blåa jeans. Färger på byxor är inte min grej.

2009-04-24 @ 20:49:30
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är färdig med din design nu! :) Skicka inloggningsuppgifter så fixar jag det. Du har min msn va? Skicka på mejlen för det går inte att logga in på själva msn >.<

2009-04-26 @ 21:53:42
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0