Hemma

Att plugga är faktiskt lättare och roligare när man är två. Men ibland kommer man av sig, haha. Iallafall när det gäller katter, kor och för höga byxor. Eller hur My? Haha!

Nu är jag hemma då. Eller ja, har varit det ett tag. Har käkat både middag och lite glass, mums! Har nationellt prov i svenska imorn så jag ska väl lägga mig skapligt tidigt så att jag är utvilad. Funderar på att äta gröt eller nåt till frukost imorn, så att magen slipper skrika efter mat i onödan. Man blir kanske lite piggare av det också.


Det här är för övrigt den absolut roligaste videon just nu!!

Kommentarer
Postat av: My

hahah det var grymt roligt:D

2009-05-02 @ 22:28:05
URL: http://myjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0