Är det fredag eller lördag?

Fredagar brukar ju bestå av både pluggande och slappande. Det gjorde det ju igår, för då var det ju fredag. Men den här dagen kommer också bestå av plugg och slapp. Är det verkligen lördag idag? Ja. Jag sa ju nu i veckan att jag inte pluggar på helger, men jag känner att jag är illa tvungen just nu. Ska plugga 6 sidor eller nåt kanske. Låter nog inte mycket, men det är alltså 6 A4-sidor som är fulla med meningar på teckenspråk som jag ska träna på. Inte kul.

Jag får väl göra som jag gjorde i torsdags, lyssna på John Legend. Det funkade ju rätt bra. Jag ska göra det mätt också, ska äta nu.

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Mysig blogg du har!!!

Hur är det med dig? Kram

2009-04-18 @ 16:12:15
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0