You might find release of a different kind

Idag hade jag bara en lektion, underbart. Såg på film och så, sen slutade vi. Gick och åt med Jonna och sen bar det hemmåt. Precis när jag klivit innanför dörren slog det mig att "nu har jag ju tid att köpa julklappar!". Så jag slog på datorn och kollade tåg och busstider till Västerås. Nästa tåg skulle gå om en tio minuter och jag visste att jag skulle hinna eftersom att jag bor typ tio minuter från stationen. Men nej, jag hann inte. Hade jag varit där 30 sekunder tidigare så hade jag hunnit, haha. Surt, men sånt är livet. Jag gick hem igen och jag har nu bestämt att jag åker till Västerås en annan dag, haha.

Just nu sitter jag och väntar på att Natta ska komma hit, hon slutar om en halvtimme och kommer sen hit. Jag måste städa innan dess, ahh! My room looks like a mess. Medan jag städar kan ju ni lyssna på John.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0