Utmaning

Jag blev utmanad av Emma.

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.



8 favoritprogram (just nu):

Idol 2008
Boston Tea Party
Vakna med The Voice
Skägget I Brevlådan (julkalendern!)
Parlamentet
Vänner
Morgonsoffan
Dom Kallar Oss Artister

8 saker jag gjorde igår:
Höll på att spy när vi grävde i grishjärtan på medicinen
Dansade på gympan
Flummade
Lyssnade på musik
Pluggade teckenspråk
Målade naglarna
La mig tidigt...
...men somnade ändå senare än vanligt


8 favoritrestauranger:
Greken is the one and only

8 saker på min önskelista:
Om jag verkligen får önska så...
Systemkamera
Laptop
Crosstrainer
+ sakerna på min önskelista lite längre ner


8 personer jag vill utmana:
My
Jonna
Rebecca
Och de som känner sig manade.

Kommentarer
Postat av: JonnaNyberg

Oh my god.. Jag känner mig utmanad !

2008-12-15 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0