Prylberoende


Saker som jag nästan skulle kunna dö för just nu:

- Glasögon. Jag har kommit på att jag passar riktigt bra i det, just sånna på bilden. Har ju inget behov av glasögon eller så egentligen men jag ska försöka hitta ett par snygga utan styrka.

- Parfym. Vem kan ha undgått att höra något om Library Of Fragrance? Parfymserie med massor av skumma men också coola dofter. Jag står över att lukta jord eller regn, men dessa dofter verkar nice faktiskt. Ge mig!

- Smink. Hittade en svensk sida på nätet som säljer smink från CoverGirl, alltså sminkföretaget som vinnaren av varje Americas Next Top Model vinner kontrakt hos eller vad det är. Coolt va? Grejen är också att det är riktigt bra priser. Mascaran där kostar 95 kr! Ögonskuggor och grejer för 30-50 spänn typ. Awesome!

- Te. Jag är typ beroende av te, det vet alla som känner mig. Istället för att gå till affären och köpa te så kan man beställa lite mer annorlunda smaker från nätet upptäckte jag. Hur många av er har sätt granatäppelte i affär undrar jag?

Kommentarer
Postat av: Natta

Den som ska lukat jord luktar verkligen jord!

Usch , vem vill lukta som en mask? xD

2009-01-15 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0