Min nya blogg

Hej där.
En gång i tiden bloggade jag här på blogg.se. Jag har haft riktigt många bloggar om jag tänker efter, för många tror jag. Sen i maj har jag bloggat på devote, men på grund av att jag tröttnat på devote så bestämde jag mig för att börja blogga här på blogg.se igen.

Jag kan berätta lite smått om mig själv. Jag heter Ida, är 16 år gammal och bor i Köping. Varför bloggen heter just sixteen är väl för att...tja, dels för att jag är 16 år för tillfället. Sixteen är också en väldigt bra låt med Timo Räisänen. Tolka namnet hur ni vill.

Enjoy my new blog!

Kommentarer
Postat av: Angelica ( thisisangel@bdb)

Jag har både devote och blogg.se, men devote använder jag bara till viktiga inlägg medans blogg.se är mer vardagliga saker..:P

2008-12-06 @ 16:43:18
URL: http://aggie92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0