Män i uniform

Idag så hade vi två inställda lektioner på eftermiddagen. Varför? Jo, för att vi skulle till aulan och lyssna på när en polis vid namn Johan förelästa om alkohol och narkotika. Det var roligt, droger och sånt är ju alltid intressant att höra saker om och diskutera. Ett plus som jag inte kan låta bli att notera var hur grymt snygg polisen var. 35-årsåldern, vältränad, lite mysig dialekt. Oh la la, haha. Det roliga var att när vi gkom ut därifrån och var på väg hem så säger Rebecca "var det bara jag som tyckte att polisen var rätt snygg?". "NÄÄÄ" svarade jag, haha!! Män i uniform alltså, mmm.

Nu ska jag dra ner på stan och kolla julklappar. Mors! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej snygg blogg kolla gärna in min o skriv en komiiizz! harru något tips för att få fler besökare?:)

2008-12-09 @ 16:42:11
URL: http://ellinoractress.blogg.se/
Postat av: My

Haha han var ju snygg ;)

2008-12-09 @ 18:45:48
URL: http://myjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0