Lussebullsbak och MH

Mamma har bakat lussebullar, så det luktar jättegott i köket. Jag är småförkyld och täppt i näsan så jag vet inte om det luktar lussebulla i resten av lägenheten också, haha. Lussebullar är mumsigt iallafall, speciellt med cappuchino till. Inte världens juligaste dryck men det är minst lika mumsigt som lussebullarna, haha. Oj, nu blev det lite oväsenligt snack här...

Jag sitter för tillfället och lyssnar på lite musik, Maia Hirasawa. Såg när hon var med i Dom kallar oss artister och blev påmind om hur fin hennes musik är. Det är lite sommarmusik för mig eftersom att jag började lyssna på henne precis i början av sommaren (eller precis i slutet av våren, minns inte exakt). Men det är väl kanske som hon sjunger; it should be winter now, but my mind's still june.

Jag har inget vettigt att göra, så jag tror att jag ska göra min medicinläxa. Den ska vara klar på måndag och jag har inte svarat på en enda fråga än så det är väl dags att börja. Ha en bra fortsatt lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh äntligen byter du till blogg.se! haha. Devote krånglar alltid när jag ska läsa din blogg :@

2008-12-06 @ 20:35:32
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0