Like helllo!

Ska man kanske sammanfatta de här två dagarna som flygit förbi kanske? Vi kör på det.
Igår gjorde jag i princip ingenting på förmiddagen, men vid fyra drog jag in till Kolsva och träffade Rebecca. Haha det var så mörkt ute så jag råkade gå av lite för tidigt, haha. Två hållplatser. Men det var ingen fara, haha. Vi såg på Moulin Rouge och åt Marianne, mysigt! Sen drog jag hem och åt fattiga riddare och kollade på This Christmas. Mysig julfilm där Chris Brown var med faktiskt. Och så var det med minst tre stycken som är med i Dream Girls, haha! Inklusive Keith Robinson, who I really like.

Idag träffade jag Sandra! Det var år och dar sen sist. Vi fikade och gick och hyrde Another Gay Movie och...ja, vad ska man säga? Den var bara sjuk, haha. Drog till henne en snabbis och drack te och såg lite på film. Men så var jag tvungen att dra hem för en stund sen så jag lånade hem filmen, haha. Ska se på den senare.

Ah nu ska jag se på dagens avsnitt av julkalendern, för jag missade det imorse och ikväll, haha. Bara tre avsnitt kvar! Jag älskar faktiskt årets julkalender, Anders & Måns är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0