Let's get lifted

Fredagen den 26 december gick ut på att först inte göra ett skit, sen att åka hem till pappa, sen få besök av Natta & Thommy, sen åka hem till farmor och käka julmat och sen åka hem igen. Ungefär så, haha. Rätt skön dag. Morgondagen kommer dock bli lite mer händelserik, för då ska jag kompa Natta på hennes syrras bröllop! Det var därför hon var här innan, vi övade på våra två låtar. Vi ska spela Lyckorus och Built To Last. Pirrigt! Speciellt med tanke på att vi ska spela i en kyrka (fatta vilken akustik det kommer bli), det är typ 60 pers som ska lyssna samt att jag inte är sådär jättebra på att spela gitarr egentligen, haha. Ibland får jag för mig att jag är världsbäst men jag är inte så jätteduktig. Men men, det ska bli kul iallafall!

Nu ska jag se på film, tror jag. Har fixat massor till datorn, hihi. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0