I'm taking a road trip, trying to forget you

Guten morgen!
 Idag är det söndag och jag har planer. Det är inte varje söndag man har det, haha. Jag ska åka till Tuna Park i Eskilstuna och träffa ingen mindre än Darin Zanyar, den fd. Idol-deltagaren som det antagligen gått bäst för. Han har sålt massor av skivor, vunnit priser, slagit igenom i Tyskland och har nu i veckan släppt den nya skivan Flashback. Jag har själv inte lyssnat in den än, men den med tanke på att jag bara har lyssnat på den endast några få gånger så är den bra faktiskt. Den ska jag köpa idag och få signerad av Darin själv alltså, det ska bli jätteroligt.

Men innan vi åker (vilket jag tror är rätt snart) så ska jag fixa i ordning mig. Äta och sminka mig och så. Jag uppdaterar senare med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0