Ho ho ho!

Julen är över. Men det var en fin julafton i år faktiskt, sista sekund fick vi ju snö! Fina julklappar fick jag också.



  • Laptop + laptopväska (ganska oväntat I gotta say. har bråkat med min gamla laptop ett tag nu så det var väl dags för en ny)
  • chokladask (från T's föräldrar)
  • Handcreme, roll-on och body butter från Oliva
  • Te (med chokladsmak enligt förpackningen, men det smakar mer kanel och hasselnöt)
  • Badgrejer (rosbollar och ett äpple, haha)
  • Nagellack från Mavala och Maybelline
  • Mamma Mia
  • John Legend-biljetter (får av pappa)
Jag är riktigt nöjd. Och jag är glad över att julklapparna som jag gav bort uppskattades också. Mamma fick bla. en tändsticksask som pryddes av en bild på Ersnt Kirchsteiger, haha! Sjukt töntig men ändå cool, haha. Hoppas att alla hade en lika bra jul som jag.

Kommentarer
Postat av: my

vad är det för lap top ?:D

2008-12-29 @ 18:44:40
URL: http://myjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0