Happy days

Vi hade två lektioner idag, teckenspråk och engelska. Teckenspråket började 8.15 och engelskan började 14.10 eller nåt, så vi hade ju ett stoooort mellanrum där, haha. Därför gick vi och käkade på Waynes Coffee vår långa håltimme.



Jag åt tonfisksallad som var supergod! Suddig bild dock


Efter det drack jag en stor islatte, också supergott!! Jag vill ha en till, haha.


Vi hade julklappsbyte och jag fick detta av Jonna. Verkligen uppskattat, tack!


Åkte och handlade lite, fick med mig detta. Yay, jag som inte färgat håret på ett tag nu. Och hårspray fick jag också.


Mmmums. <3 Haha.

Ja nu fick ni se några, eh...väldigt viktiga bilder ur mitt liv. Nej men, iallafall lite bilder från en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gick förbi Waynes Coffee idag, blev fett sugen på att gå in där för det såg så mysigt ut :D Åh, och sån där malaco truly påse köpte jag med idag :D xD

2008-12-19 @ 18:33:46
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0