Det bästa från Idol 2008

De som känner mig vet att jag älskar Idol, därför måste jag kommentera årets Idol-skiva lite.


1. Kevin Borg - Gimme Gimme Gimme bäst
2. Alice Svensson - These Words bäst
3. Lars Eriksson - One
4. Anna Bergendahl - Nothing Compares 2 U
5. Johan Palm - Beautiful Ones
6. Sepideh Vaziri - I Will Survive
7. Robin Bengtsson - Mercy
8. Loulou Lamotte - Love Me Still
9. Jesper Blomberg - So Sick
10. Yazmina Simic - Don't Stop The Music sämst
11. Robin Ericsson - I Surrender
12. Idol 2008 Allstars - Thank You For The Music

Om vi börjar med omslaget. Ja, det ser väl inbjudande ut? Haha. Gillar dock inte att Loulou och Johan ser helt oseriösa ut. Alla låtarna på skivan är mer eller mindre bra. Jag gillar att dom har gjort om låtarna lite. Till exempel så är Annas och Loulous låtar i princip bara piano och sång, och Kevins och Sepidehs låtar har gjorts i dance-tappningar. Ja vad ska man säga, skivan är lika bra som Idol-skivorna brukar vara. Betyg? En fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0