10 av mina absoluta favoritlåtar: 1

Den här veckan har jag funderat på "vad har jag för favoritlåtar egentligen?". Det är ju jättesvårt att välja favoritlåtar, speciellt för en sådan musikälskare som jag. Men jag har lyckats komma på 10 låtar som sticker ut lite iallafall, och jag tänkte lägga ut de en och en här i bloggen. Det är dock ingen rangordning på dom, för det skulle vara omöjligt för mig att rangordna dom.  Här kommer iallafall den första.

The Postal Service - Such Great Heights
Tror att det var ungefär två år sen jag hörde den här låten för första gången. Det jag reagerade på först och främst då var introt, för det är så bubbligt. När man lyssnar på låten i hörlurar så låter det jättemysigt, haha! Det är en söt låt, gullig text. Ja vad ska man säga, älskar denna låt helt enkelt. Och varför den fick inviga den här listan är för att jag har lyssnat så mycket på den nu den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0